Pierwsza notka

By Unknown - 10:22

Hej Wszystkim!




Postanowiłam założyć bloga, żeby dzielić się na nim z Wami różnymi aspektami z mojego życia.

Radościami.

Problemami.

Przemyśleniami.

Zdjęciami.

Kiedyś pisałam pamiętnik, ale skończyłam po kilku dniach.

Nie wiedziałam dlaczego.

Ale teraz już wiem.

Skończyłam z nim, bo nikt mi nie pomagał. Co z tego, że wypisywałam w nim wszystko co czułam, skoro nikt mi nie doradzał, co w tej sytuacji zrobić. To tak, jakbym tłumiła to wszystko w sobie, tyle tylko, że na papierze. Każdy mógł znaleźć te kartki i przeczytać. Tak samo każdy może wyczytać ze mnie, co mam w środku.

A potem ocenić.

I wyśmiać.

I prześladować.

I... No właśnie. Nieskończoność takich "I..."

Dlatego ten blog będzie anonimowy. Nie będziecie wiedzieć, kim jestem, dzięki temu będę mogła napisać tu wszystko co chcę. I będzie fajnie.

Mam nadzieję, że ktoś w ogóle tu zajrzy. Jeśli tak, to niech da znać. Będzie mi bardzo miło.

Pastel^^

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze